در دنیای امروز ما، مشتری مداری حرف اول را می زند!

صاحبان کسب و کارهای موفق به خوبی میدانند که ثبات به معنای کاهش است! این بدان معناست که انتظارات مشتری هر روز رو به افزایش است و اگر کیفیت کالا و خدمات ما ثابت بماند، دیگر پاسخگوی انتظار رو به افزایش مشتریان ما نیست؛ پس همواره می‌بایست در کسب و کار خود، به دنبال خلق مزیت‌های رقابتی جدید و ارائه خدمات و محصولات نوین به مشتریان باشیم و اگر ثابت بمانیم، محکوم به نیتی مشتری خواهیم بود.

در ادامه به برخی از مواردی که باعث می شود بیشتر اهمیت مشتری مداری را درک کنیم اشاره می کنیم:

1) هزینه جذب یک مشتری جدید، بین پنج تا ۱۱ برابر نگهداری یک مشتری قدیمی است.
2) برای افزایش دو درصدی مشتری، باید ۱۰ درصد هزینه کرد.
3) ضرر و زیان از دست دادن یک مشتری، در حکم فرار ۱۰۰ مشتری دیگر است.
4)

برای خواندن موارد بیشتر و همچنین مقاله های جذاب دیگر، پیشنهاد میکنیم حتما به وب سایت آمیرال سر بزنید.

نقش بازاریابی عصبی و کاربردهای آن

انواع رهبری در سازمان

چرا اهمال کاری میکنیم؟

مشتری ,یک ,افزایش ,مداری ,کسب ,مشتری، ,مشتری مداری ,کسب و ,به افزایش ,و کار ,و اگر

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

همه چیز در مورد سوله In search of a smile تراوشات زیست یک دانشجو :) بانه لند تولید انواع ظروف دستساز سرامیکی و سفالی معرفی دندانپزشک خیز و حماسه فایروال سخت افزاری معرفی شرکت اسپیلت البرز کافه معلومات